20 Eylül 2010 Pazartesi

ExbakkaL

Eski bakkallari hatirlar misiniz? keske olsa gene mahallelerimizde. Dijital seslerin az oldugu az karanlik ama fazla ellenmemis islenmemis urunlarin satildigi. Hani simdinin pazarlama ustalari diyorlar ya organik. AZ ellenmis yani fazla ihale olmamis fason firmalara O urunlerden. Bakkali anlatacaktim gene icsel politikama kaydim eksensizce. Bakkal eski olsun kafa yapisi yeni, dusunce tarzimiz guncel bilincimiz cevreci. Torba olmasa mesela kese kagidi olsa buyuk buyuk onun icinde de kucuk kucuk kese torbaciklar kagittan. Ben ve benim gibiler yasamadi o devirleri yetisemedim. Tvde eski flimlerde gordum bazen de yabancil flimlerde yabancilastiranlarda insanlari. Bir de espirisini cok duydum erkek muhabbetlerinde libidoyu astigimizda. Naylona sarili olmasa keske urunlerin cogu hatta hepsi. Hijyen sadece rafta degil her tarafta olsa. Ekmekler gene tahta kasaile gelse sicak sicak bakkala. Minciklasa cocuklar secerken. Buyukler uyarsa anlasa cocuklar oracikta hijyenle tijenin farkini. Tijen'in ses hijyenin saglik oldugunu. Peynir dolabi olsa koyden gelmis teneklerden doldurulmus olsa. Tadrak alsan tadarken adini bildigin gibi bakkal peynir olsa O. Hani hem karpuzla hem rakiyla hem sucuklu yumurta ile ayni tadi veren canim bol yagli bakkla peyniri.Sular cam sisede olsa gene. Tasirken parmagin kopcakmis gibi olan cocuklara eziye su sisman ama suyu icmeyen pisman sulardan. Depozitolu olsa mesela getir siseyi al parayi, sev dogayi. Uzun lafin uzatasin var ama acikinca beklemeyince yemek saati benim saatimi gitmek lazim dunyayi saan bu plastiklaeden Uzagaaaa.

                                                                                                                                        ank/ogle vakti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder