16 Ağustos 2010 Pazartesi

siyasi memlekete giderken

     Ve bogazdan gecince anladim istanbuldan ayrildigimi. Beni nelerin bekledigini bilmeden yeni bir maceraya adim attim gaza biraz daha bastim sanki kaciyormus gibi. Arkamdan kotu bakti ama icime istanbul gunesli bir pazar gununde normal omayacak kadar bos bir trafikle bogaz koprusnden gecerken parildayan sultanahmet yarim adasi sanki hepsi gezmeye cikmis gibi duran buutun deniz tasitlari nazire ediyordu bana. Git git daha cok ozleyip daha cok hastasi olacakasin farkindasin di mi diyordu sanki gunes gozumu alirken denizi kullanarak goz bebegime eziyet edercesine. Simdi uzun genis parali otobanindayim baskent yolunda. Birbirimizi gece gece gecile gecile hep beraber en azindan bi yere kadar beraber seyhat ediyouz sanki ayni otobusteymiscesine. Ya bu adam ne zaman gecti beni ,almayadanda bu arabayla nasi gelmisler helal olsun, abi yol versen olursun nidalari ve dusunceleri ile geciyor yolculuk. Aslinda molalari cok severim sanki tarihi bir yeri ziyaret ediyormus gibi gelir. Tuvalete gittikten sonra tabi. Markette sanki hic bie yerde bulamayacakmissin gibi aranirsin hediyelik esyalirin arasinda bulursun kendini. Bir de hep oralarin cayi cok iyi olur sanirsin yanilirsin. Bana bir cay versene usta. Boluyu gecince yesil rengi bi azaldi iyice. Yola odaklandim daha cok gaza bastim ksvetten cok kizdim bu kadar araziye neden agac dikmezler. Sulasinlar isleri ne bu devletin. Topragini zenginlestiremeyen bir devlet gorevini yapmiyor demektir. Bi de eldekini koruyamiyorsa tabi... 
    Tenhalasti baya yol baskente yaklastikca acaba yanlis mi gidiyordum bi ulkenin baskentiydi burasi daha cok insan olur diye dusunurdum hep. Ama istanbul insan birakmamisti memlekette miknatis gibi cekiyordu insanlari; anneannelerin ignelerini topladigi miknatis gibi. Kgs kartim calismadi ottu ben gecerken uzun uzun arkamdan parali yol giseleri. Bana cok aci geliyordu kendi ulkenin insanlarindan yol kullandiklari icin para almalari. Meydanlarda cikip oy toplamak icin bagiran o sozde bizi yoneten insanlar geliyorlardi aklima. Iktidar olunca hizmet saglayacagiz yol, su, saglik, egitim olarak geri donecek vergileriniz   diyorlardi yaa . megersem YOL yapiyorlarimis. 
     Tam akp genel merkezinin oraya ciktim onune nedense isinamadim bu iktidara binalrinin onunde durmak bile istemedim. U donusude yapmak yasakti. Yanlislikla cikmistim bu kavsaga. Onlarinda yanlislikla ciktigini dusunuyorum bu kavsaga ama.... Umarim ceza yemem. Bir yol yazisi herhalde bu kadar siyasi olabilirdi.
Merhaba ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder