8 Ağustos 2010 Pazar

ekolsuz basketbol 8.8.10

Bugun dunya sampiyonasi provasi dedikleri ama takim elbisenin kumasinin dahi alinmadigi adidas cup istanbul turnuvanin final macini izledim.Ben kim miyim? basketbolcunun tekiyim..

Buyuk Turkiye milli basketbol takimi ile ekolu olan basketbolu bilen, isimleri cisimleri kadar buyuk olmayan basketbolcularin macini izledim. iki gundur irani yeni zelandayi yirmiye yatiran(yirmi sayi farkla basketbolcu agzi ile )milli basketbol takimimiz. gercek rakip gercek basketbol karsisinda oynadigi herhalde yakar toptu. Burda hicbir basketbolcumuza art niyetle yaklasmiyorum. Basketbolumuzu yoneten ve yonlendiren beyinler. Bu kotu oyun karsinda herhalde irlandalilara cifte pasaport cikartmak zorunda kalacaklar. gerci bitane cikartacaklardi da allahtan ulkede bruokrasi agir isliyorda buyuk bir gafletten donuldu sampiyona oncesi. konumuza donecek olursak topu paylasan isimlere gore degil oynuna gore oynayan bir sirbistani yenmek bence turnuva ici ya da disi cok zor. adamlarin sirtindaki formalarda bile isimleri yazmiyor. Ama herkes onlari taniyor tanimalarina gerekde yok cunku an geliyor sadece bir tek kisi gibi oynuyorlar. iceri disari paslari, israrla potaya yonelmeleri, hucumda gevsedikleri zaman savunmada sertlesmeleri hep bir ekolun getirisi. Bizim milli takimimiz isimlere bazen o kadar takiliyorki sanki setimiz sepetimiz yokmus gibi bir basketbol oynuyoruz. Bence takke kulah pecete havlu hesabi yerine ortya biseyler koydurtmali bence taktik board grubu. Engin Atsure acil sifalar diliyorum biliyorum ki engin kendine cok iyi bakacak ve en kisa zamanda sahadaki yerini alacak. Ancak turk basketbolu agir sakat ve uzun sure tedavi gormesi gerekiyor. ozellikle mental ve fundemental olarak acil sifalar Turk basketbojevic.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder